Online satışların artmasının aksine mağazalar hala satışın merkezi halindedir. Ürünün görüldüğü, dokunulduğu, arzu edildiği yerler uzmanlar sayesinde farklı hale gelmektedirler. Mobilya, malzeme, ışık, renkler ve müzik ürünü yansıtacak şekilde seçilmelidir. Bu yüzden Visual Merchandiser iletişim stratejilerinin direktörü olarak tüketiciyi satın almaya yönlendirir.
Program koordinatörü Annagemma Lascari http://www.annagemmalascari.com/
Proje Koordinatörü Fausto Caletti Visual Merchandiser, sanat direktörü ve sahne tasarımcısı.
Visual Merchandiser olarak Trussardi, Tommy Hilfiger ve Aprica ile çalışmaktadır. Görsel olarak Genny Uomo, Samsonite, Stephen Faichild ile çalışmaktadır. Byblos, Dolce & Gabbana, La Perla, Mila Schon, Molteni, Nazareno Gabrielli, Redwall, Valentino için görsel ürünler üretmektedir. Mifur, Mipel, Milanovendemoda fuarları için sanat direktörlüğü ve sahne tasarımı yapmaktadır.
Ders Programı
visual merchandising and sell strategies
new concept and trends in visual merchandising
how to match shopping experience and shop design
Yer: Milano
Tarih: 30 Haziran - 10 Temmuz 2009
Dil: İngilizce veya İtalyanca
Ücret: 1200 EU + %20 VAT
Kayıt işlemleri Firenze Yurtdışı Eğitim tarafından yapılmaktadır. Firenze Yurtdışı Eğitim ücretsiz danışmanlık hizmeti kapsamında İtalyan vizesi asistanlığı da vardır.
İtalya'da eğitim öncesi günlük İtalyanca seviyesine sahip olmak isteyen katılımcılar Firenze Dil Merkezine başvurarak grup veya bireysel derslerle kısa sürede günlük İtalyanca'ya sahip olabilirler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder