Istituto Marangoni: Fashion Advertising





Reklamcılığın renkli dünyasına giriş yapın.



İmaj ve mesaj marka iletişiminin temelidir. Bu program lüks tüketim ve genel tüketim ürünlerinin reklam kampanyalarını inceleyerek modern iletişimi tanımlar. Ayrıca kromatik duyular, fotoğraf, still ve görsel algı öğelerini kullanarak modern reklam mesajlarını tanımlar.



Tarih:
Milano:
4 - 22 Temmuz 2011
London: 1 -19 Ağustos 2011



Süre: 3 Hafta



Yer: Milano – Londra



Eğitim Dili:
Milano’ da İngilizce – İtalyanca - ispanyolca
Londra’ da İngilizce
Toplam 80 saat
Eğitim: Hafta içi tam gün
Katılımcılar: Yaratıcılığını geliştirmek isteyen herkes



Kurs ücreti :Milano / Londra 3500 Euro
Kurs ve Konaklama Ücreti: Milano / Londra 4900 Euro



Ders Programı



1. Hafta Concept overview: The meaning of an advertising message and how to recognise it through the crictical analysis of fashion campaigns.
Style Trends: Study of graphic and colour trends in contemporary communication.



2. Hafta Fashion Photography and Fashion communication: Study of image and styling in contemporary photography and their application in advertising.
Advertising workshop: quick creative exercises aimed at harmonising advertising campaigns, aestetic sense and visual perception.



3. Hafta Final Project:definition, development and creation of a communication campaign through the analysis of its elements.
Discussion and final evaluation of the Project.



Genel Bilgi




Kurs ve Konaklama Paket Ücreti: Eğitim, tercüme, konaklama hizmetlerini içerir.



Konaklama:Öğrenciler şehir içinde bulunan apart otellerde konaklayacaklardır. Odalar çift kişiliktir , banyo, mutfak ve klima mevcuttur.Tek kişi kalma talepleri erken kayıtlarda ekstra ödeme ile karşılanabilir.



Kayıt işlemleri : Yetkili Temsilci/ Firenze Eğitim Danışmanlığı tarafından ücretsiz olarak takip edilir.



Son Kayıt Tarihi: Tavsiye edilen son kayıt tarihi Mart sonudur. Programda yer olması durumunda daha ileriki tarihlerde de kayıt alınabilir.



Ödeme: Başvurumuz okul tarafından kabul edildikten sonraki hafta ödeme okul hesabına yatırılır.Dekont bize iletilir.



Vize işlemleri için Firenze Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı asistanlık yapar.



Başvuru: Firenze Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı
M.E.B. İtalyanca ve İspanyolca Dil Merkezi
Bağdat Caddesi Yener apt. 374 / 5 Şaşkınbakkal - İstanbul
tel 216 3022455 fax 216 3025448



firenze@firenze.com.tr
http://www.firenze.com.tr/







Hiç yorum yok: