Moda Tasarım Yaz Okulu
Pratik ve Teorik bir takım derslerle koleksiyon oluşturmayı öğretmeyi amaçlar. 2009 moda eğilimleri ve moda pazarının gelişimi incelenir. Bu program aynı zamanda koordinasyon konsepti ve styling tekniklerini içerir. Bu program İtalya'da Eğitim'de uzman Firenze Yurtdışı Eğitim danışmanları tarafından Moda Tasarım bölümleri öğrencileri ve Moda Tasarım alanında kariyer yapmak isteyen genç profesyonellere önerilir.
Yer: Milano
Eğitim Dili: İngilizce
Tarih: 28 Haziran - 176Temmuz 2010
Süre: 3 Hafta
Ücret:
Eğitim: 2100 EU
Konaklama: 1000 EU
Toplam: 3100 EU
Kayıt işlemleri için İtalya'da Eğitim'de Uzman Firenze Yurtdışı Eğitim'e 216 3022455 'ten ulaşabilirsiniz. Danışmanlık hizmeti ücretsizdir.
Ders Programı
Introduction to Collection Design
Analysis of the organization system of Italian clothing companies in the creation and production of collections; the importance of coordinating the collection: image, price, quality, sales outlets.
Collection and CoordinationDesign
Introduction and discussion aboutthe collection project to bedesigned by each student. Briefing and timing, deciding target, numberof fabrics, number of garments,typologies of product: jackets,pants, skirts, shirts, shoes andbags, etc... Direct experience,designing and producing a personal collection.
Research
Research of a concept to create amood book with a trend theme, anicon target, fabrics, colours,accessories. The use of informationgained through Milan GroundResearch "MGR" will be developedwithin this research, teaching thestudents to utilise trends and stylesaround us to help create thecollection designed. The collectionbook should be presented on A3horizontal format with spiralbinding and hard back cover. Thegraphic content should bediscussed with all teachers.
Milan Ground Research
Getting to know Milan through its various fashion areas and using the information gained. Trying to identify street trends and market needs.
Styling
The stylist is a professional who knows how to create or re-invent a fashion image, working for fashion magazines, fashion shows and advertising. He/she works with designers, journalists and fashion photographers.
Intro to Marketing
Analysis of evolution of consumer’s demand in the fashion market in recent years. The new competitive strategies of the fashion companies: from haute couture to luxury fashion empires. The new relation between creativity and management: art and discipline. Building a strong identity in a turbulent environment: the importance of an integrated communication and the new media. Focus on: the fashion show, the brand store (towards the concept store and the high street empires).
Intro to Communication
Introduction to the communication world, the advertising strategy, the coherence among the positioning of the company, message, product,media, shop concept and target groups.
Final Presentation
Presentation of a fashion collectiondesign.
Tam Paket: Eğitim, tercüme, konaklama hizmetleri ve şirket ziyaretlerini içerir.
Konaklama:Öğrenciler şehir içinde bulunan apart otellerde konaklayacaklardır. Odalar çift kişiliktir ,iki yatak, banyo, mutfak ve havalandırma mevcuttur.Tek kişi kalma talepleri erken kayıtlarda ekstra ödeme ile karşılanabilir.
Kayıt işlemleri : Firenze Eğitim Danışmanlığı tarafından ücretsiz olarak takip edilir.
Son Kayıt Tarihi: Tavsiye edilen son kayıt tarihi Nisan sonudur. Programda yer olması durumunda daha ileriki tarihlerde de kayıt alınabilir.
Ödeme: Ödemeler, başvurumuz okul tarafından kabul edildikten sonraki 5 iş günü içinde yapılır
Vize işlemleri için lütfen Firenze Eğitim Danışmanlığından bilgi alınız..
Başvuru: Firenze Eğitim Danışmanlık
Vize işlemleri için lütfen Firenze Eğitim Danışmanlığından bilgi alınız..
Başvuru: Firenze Eğitim Danışmanlık
M.E.B İtalyanca ve İspanyolca Dil Merkezi
Bağdat Caddesi Yener apt. 374 / 5 Şaşkınbakkal - İstanbul
tel 216 3022455 fax 216 3025448
e-mail: firenze@firenze.com.tr
tel 216 3022455 fax 216 3025448
e-mail: firenze@firenze.com.tr
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder