IED İspanya'da İspanyolca ve İngilizce Yaz Okulları





Barselona 5 - 30 Temmuz 2010

Süre: 4 Hafta


Program isimleri
Eğitim dili İngilizce programlar
Coolhunting & Fashion Trends
Accessories Design
Exhibition Design
Eğitim dili İspanyolca Programlar
Fashion Design
Ilustracion İdea, Concept,Image
Moda y Visual Merchandising
Advertising Design
Int. Eco Design
Diseno de Espacios Interiores
Ücret:
Okul: 2400 Eu
Konaklama: 1000 Eu
Toplam: 3400 Eu


Madrid 05- 23 Temmuz 2010

Program İsimleri
Eğitim Dili İngilizce Programlar
Jewellery Design
Total Design
Eğitim Dili İspanyolca Programlar
Personal Shopper
Patrocinios y Eventos Okul ücreti 1400 eu Konaklama 800 eu Toplam Paket 2200 eu
Decoracion y Estilismo de Interiores
Total Design Summer
Iniciacion a la Escenograffia
Introduccion a la Fotografia
Diseno de Espacios Efimeros


Ücret:
Okul: 1900 Eu
Konaklama: 800
Toplam: 2700 Eu

Barselona ve Madrid
Eğitim Dili: İspanyolca
Arquitctura y Diseno
Introduccion al Arte, Cultura y Diseno
Tarih: 5 - 16 Temmuz
2 Hafta
Ücret:
Okul Ücreti: 1500 eu Konaklama 800 eu Tam Paket: 2700 eu


Tam Paket Eğitim, tercüme, konaklama hizmetleri ve şirket ziyaretlerini içerir.

Konaklama:Öğrenciler şehir içinde bulunan apart otellerde konaklayacaklardır. Odalar çift kişiliktir ,iki yatak, banyo, mutfak ve havalandırma mevcuttur.Tek kişi kalma talepleri erken kayıtlarda ekstra ödeme ile karşılanabilir.

Kayıt işlemleri : Firenze Eğitim Danışmanlığı tarafından ücretsiz olarak takip edilir.

Son Kayıt Tarihi: Tavsiye edilen son kayıt tarihi Nisan sonudur. Programda yer olması durumunda daha ileri ki tarihlerde de kayıt alınabilir.

Ödeme: Ödemeler, başvurumuz okul tarafından kabul edildikten sonraki 5 iş günü içinde yapılır.Vize işlemleri için lütfen Firenze Eğitim Danışmanlığından bilgi alınız.

Başvuru: Firenze Eğitim Danışmanlık
M.E.B İtalyanca ve İspanyolca Dil Merkezi
Bağdat Caddesi Yener apt. 374 / 5Şaşkınbakkal - İstanbul
tel 216 3022455 fax 216 3025448
e-mail: firenze@firenze.com.tr
http://www.firenze.com.tr/

Hiç yorum yok: