Domus Academy Food Design Yaz Okulu

Bu program tasarımcılara ve tasarım geçmişi olmayanlara tasarım ilkelerini kullanarak yemek ürün veya servisi projesini trendlere ve yeni yeme içme deneyimlerine bağlı olarak geliştirmeyi öğretmektedir. Dersler ve workshoplarla gıda ürünleri üzerine ambalaj, iletişim, dağıtım ve satış alanlarında yeni iş fikirleri geliştirmeye yardımcı olacaktır. Bu program Firenze Yurtdışı Eğitim Danışmanları tarafından gıda sektörüne girmek isteyenlere, yemek bloglarından profesyonel bir kariyerine geçmek isteyenlere ve kafe sahiplerine önerilmektedir.
Kayıt işlemleri için Firenze Yurtdışı Eğitim'e 216 3022455 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.
Yer: Milano

Tarih: 30 Haziran - 10 Temmuz 2009

Dil: İngilizce veya İtalyanca

Ücret: 1200 EU + %20 VAT

Kayıt işlemleri İtalya'da Uzman Firenze Yurtdışı Eğitim tarafından yapılmaktadır. Firenze Yurtdışı Eğitim ücretsiz danışmanlık hizmeti kapsamında İtalyan vizesi asistanlığı da vardır.

İtalya'da eğitim öncesi günlük İtalyanca seviyesine sahip olmak isteyen katılımcılar Firenze Dil Merkezine başvurarak grup veya bireysel derslerle kısa sürede günlük İtalyanca'ya sahip olabilirler.

Başvuru: Firenze Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı
M.E.B. İtalyanca ve İspanyolca Dil Merkezi
Bağdat Caddesi Yener apt. 374 / 5 Şaşkınbakkal - İstanbul
tel 216 3022455 fax 216 3025448


Hiç yorum yok: