Domus Academy Int. Furniture Design Yaz Okulu

Tüm dünyada milyonlarca mobilya üretilmektedir. Bazıları kült olarak tasarım tarihinde yerini almakta, bazıları ifade yaratmakta, bazıları yenilik yaratmakta ve bazıları sessizce yokolmaktadır. Ama hepsi duygu yaratmaktadır tasarımın farkı işte buradadır. Sizi Mobilya Tasarımı ile tanıştırmamızın amacı bu duygulara olan bağlılığımızdır.
Bu yaz okuluna kayıt yaptırmak için İtalya'da eğitim'de uzman Firenze Yurtdışı Eğitim'e 216 3022455 numaralı telefondan başvuru yapabilirsiniz. Danışmanlık hizmeti ücretsizdir.
Ders Programı
History of furniture design
History of Italian Design
Ergonomics
New Domesticities,
Living trends
Manufacturing Processes
Design Experience.
Program ve Proje Koordinatörü: Camilo Ayala
CD&I Colombia tasarımcılarından biri olarak British amerikan Tobacco, Exxon- Mobil, Shell, Progen gibi firmalara tasarımlar yapmıştır. Şu anda Domus Academy'de design Master PRogramı koordinatörlüğü yapmaktadır. Öğrencilerle birlikte Swarovski, Veuve Clicquot,Sunstar,Veneta Cucine gibi şirketlere araştırma bazlı projeler geliştirmektedir.
Yer: Milano

Tarih: 30 Haziran - 10 Temmuz 2009

Dil: İngilizce veya İtalyanca

Ücret: 1200 EU + %20 VAT

Kayıt işlemleri İtalya'da Uzman Firenze Yurtdışı Eğitim tarafından yapılmaktadır. Firenze Yurtdışı Eğitim ücretsiz danışmanlık hizmeti kapsamında İtalyan vizesi asistanlığı da vardır.İtalya'da eğitim öncesi günlük İtalyanca seviyesine sahip olmak isteyen katılımcılar Firenze Dil Merkezine başvurarak grup veya bireysel derslerle kısa sürede günlük İtalyanca'ya sahip olabilirler.
Başvuru: Firenze Yurtdışı Eğitim Danışmanlığı
M.E.B. İtalyanca ve İspanyolca Dil Merkezi
Bağdat Caddesi Yener apt. 374 / 5 Şaşkınbakkal - İstanbul
tel 216 3022455 fax 216 3025448

Hiç yorum yok: